Thursday, May 28, 2009

Kena Tinggal...

huargghhh!!!!!
aku kena tinggal.....
wuwu~[dlm kesedihan teramat sgt]

family aku suma g klantan.....nk amik barang abang. kali ni semua pegi. Mana muat keta nk sumbat ak lagi sorg. Suma dah besar2, cukup kapasiti kete 5 org. Lpas ni abah kena tukar keta besar skit....wuwu~ x aci, aku kena sacrifice... ,Alamatnya...aku kena pegi rumah mak su aku jdi babby sitter x bertauliah jap, sementara family aku balik rumah balik.....

hmm...x pi x palah....ak pun bnyak keja nk kena wat....berserabut otak ni pk....nk siapkan suma benda....Lgi pun dok kt rumah sorg2 bleh abihkan coklat(ole-ole) adik aku bawak dri Lagkawi...huahuahua....Cuti sem 2 ni ak kena manfaatkan sebaik mungkin....dun waste the time. Rehat-rehat jgk, keja tetap kena jalan. Smalam, sampai nk tercabut kaki jln-jln ngan Ci'ah, window shopping, terapi mata..haha. Kalo nk dikira ratio masa yg diperuntukkan utk jln2 dgn wat portfolio math smalam 4:1. kuikuikui...
Sejak dok kt kmb....masa itu sgt berharga lebih drp emas. kalo x siapkan suma keja time cuti ni ...maknanya sesak nafas la aku nk hadapi sem 3 yg pasti mmg akn lebih mencabar..huh!

Tasks for this semester break! I have to finished it!! yeah![bersemangat]

  • World literature Malay A1[sparuh siap]
  • IA Econ [tgh pk camna nk wat]
  • EE Malay First Draft
  • Math folio- observe[done]
  • TOK Essay [tgh dok pk]
  • Hospital Attachment kt Alor Star
  • Baca pengisian

Bersemangat!!!!Gambate!!!InsyaAllah....

" Maka sesungguhnya bersama kesulitan ada kemudahan. Sesungguhnya bersama kesulitan ada kemudahan. maka apabila engkau telah selesai (dari sesuatu urusan), tetaplah bekerja kerasa untuk urysan yang lain. Dan hanya kepada Tuhanmulah engkau berharap."

[Al-Insyirah : 5-8]

2 comments:

  1. salam nisa
    buat EE malay tu cepat dan lepas ni boleh gelak kat orang yang buat EE lain
    World lit pun habiskan cpt2
    lepas ni tak menganggu dah

    erk, Tok Extended Essay?
    rasanya TOK essay saja kot.

    anyway, good luck

    shahkang
    www.norshah.com

    ReplyDelete
  2. >>shah kang

    tq for d advice...
    hmm...btul2... apa yg shah kang cakap
    kna wat cpat2...bru leh gelak kt org lain :P

    >TOK Extended Essay???
    hmm...tq sbb perbetulkan...sebab saya pn x prasan.. lpas ni lebih teliti lah kot...

    *twing2...anyway...tq for the comment

    ReplyDelete